Možná si to ani neuvědomujete, ale asi málokterá věc změnila během posledních třiceti let každodenní život na celé planetě tak, jako mobilní telefony ve spojení s internetem.
Dnes si život bez nich už ani neumíme představit. Kromě telefonování a psané komunikace slouží k vyhledávání informací, výběru a nákupu zboží, placení, navigaci, identifikaci, sledování televize, poslechu hudby, hraní her a k mnoha dalším účelům. U některých lidí se jejich „vztah“ s mobilem dostal až na úroveň závislosti, ale to je dlouhé povídání na jiné téma…
Každopádně není divu, že porucha mobilu v nás obvykle vyvolává velkou nervozitu a snažíme se co nejrychleji vyhledat servis mobilních telefonů. Samozřejmě, že se nedá opravit vše, ale servisy mívají skladem hodně náhradních dílů a spousta se toho opravit dá. Týká se to všech značek telefonů, tedy i servis iPhone je možný.
Problém samozřejmě nastává u starších typů mobilů, které se už dlouho nevyrábějí a nejsou pro ně již k dispozici náhradní díly, případně i u některých málo rozšířených značek a typů.
Jednou z nejčastějších závad bývá rozbitý displej. I ten se dá vyměnit, a aby se tento problém neopakoval, doporučujeme mobilní telefon opatřit ochrannou folií nebo tvrzeným sklem na displej v kombinaci s gelovým nebo „knížkovým“ obalem. Obojí chrání mobil v případě pádu.
Další odstranitelné závady jsou například vadné baterie, potíže s napájením a konektory, ale třeba také softwarové chyby, které se dají vyřešit například přehráním firmwaru. To vše dobrý servis hravě zvládne. Můžete jej navštívit osobně, případně si servis objednat online a mobil zaslat.
No a pokud by oprava už přece jen nebyla možná a musíte si koupit nový mobilní telefon, rozhodně si vše průběžně zálohujte, včetně kontaktů, fotek, ale i seznamu a nastavení stažených aplikací – tím se přechod na nový přístroj velmi usnadní.