Nechte fotografování profesionálům

S rozšířením mobilních telefonů s fotoaparátem fotí dnes prakticky každý. To však neznamená, že to každý umí…

 Jistě, pro zachycení běžných momentek, rychlých selfíček či pro nutnou dokumentaci se foťák v mobilu hodí, ale ne už pro vážně míněné firemní použití. Třeba fotografie výrobků na firemním webu nebo e-shopu mohou doslova prodávat, a tak zde není vhodné dělat žádné kompromisy.

Obdobně je tomu u výročních zpráv, katalogů, produktových listů a v dalších tištěných materiálech firmy, stejně jako u reklamních fotografií pro média. Amatérské fotky z mobilu by tady nadělaly víc škody než užitku, takže pro tyto účely si najměte někoho, kdo tomu opravdu rozumí. 

Produktový fotograf má nejen potřebnou kvalitní výbavu, od fotoaparátů přes různé objektivy, filtry, až po světla a další pomůcky, ale zejména umí fotit. Navíc si pro focení může přinést fotostan, případně výrobky nafotí ve svém ateliéru, dokáže také zvolit vhodný čas pro fotografování s ohledem na přirozené osvětlení atd. 

V neposlední řadě umí i postprodukci fotek, kdy je zpracuje a „vylepší“ s pomocí specializovaného softwaru na počítači. Příkladem je ořez fotek na bílé pozadí (typicky pro e-shopy), retuše, úprava barev a další. 

Profesionální fotograf se uplatní rovněž při vytváření firemních prezentací, fotografování jídel pro menu v restauracích, nebo při focení interiérů a exteriérů budov, třeba pro záznam úspěšných realizací stavebních firem, projektantů, architektů, realitních kanceláří apod. Například řekněme, že projektujete novou nemovitost v hlavním městě – v takovém případě se vám fotograf Praha určitě bude hodit. 

Jestliže tedy nechcete, aby prezentace vašeho díla, výrobků, služeb nebo firmy působila amatérsky, určitě využijte pomoc profesionála. Uvidíte, že vám pomůže posunout sebe a svou práci na vyšší úroveň.

Okomentovat


Security code
Obnovit